Chodzi o bardzo oryginalną metodę sprzedawania swoich produktów i usług, która… ZAKAZUJE sprzedaży.
Nie ogólnie, ale pewnym określonym klientom. Jak to działa?
Musisz jasno określić, kto jest złym klientem, który marnuje tylko czas i zasoby, a nie daje Twojej firmie dużego zysku. I unikać kontaktu z takimi klientami. Naprawdę, to działa.
Jeśli ustalisz, kto nie jest Twoim klientem, komu nie sprzedajesz, będziesz mieć więcej czasu na tych właściwych. Bo czas to zasób nieodnawialny! Jeśli stracisz czas na „klienta”, który nie daje zbyt dużo pieniędzy, to zabraknie czasu na tego prawdziwego, który pomoże Ci rozwinąć firmę.
Ta metoda NIEsprzedaży ma również inną ważną zaletę, której nie spotkaliśmy w innych.
Eliminuje ona z Twojej firmy złote strzały. Złote strzały w biznesie to takie sytuacje, w których komuś udało się zrobić coś niezwykłego. I potem powstaje legenda, jak to ten lub tamta dokonali czegoś niewiarygodnego. Kurczę, ale to nie jest biznes! Nie możesz oprzeć swojej sprzedaży na złotych strzałach.
W biznesie nie chodzi o wyczyny, ale stałe i przewidywalne efekty! Twoja firma nie potrzebuje bohaterów, tylko pracowników, którzy dzień w dzień będą robić to, co przynosi firmie dochód. Bez względu na pogodę, humory i sytuację rynkową! Oto jedne z lepszych rzeczy, jakie możesz zrobić w tym roku dla swojej firmy. Wprowadź w firmie zakaz sprzedaży dla określonych klientów.Usuń z firmy „złote strzały”.