Przypominamy, iż od 4 kwietnia br. w poniedziałki obsługujemy klientów we wszystkich placówkach ZUS w godzinach 8.00–18.00.

W pozostałe dni tygodnia tj. od wtorku do piątku nasze placówki przyjmują klientów w godzinach 8.00–15.00.

Wyjątkiem jest dzień 2 maja, gdzie pracownicy ZUS będą pracować do godz. 15:00.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu:

  • w trakcie e-wizyty w ZUS
  • za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS
  • telefonicznie – pod numerami:
  • 22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS – w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00 – 18:00.
  • 22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godzinach 7.00-20.00
  • 22 290 55 00 – w sprawie Polskiego Ładu i świadczeń rodzinnych: Rodzina 500+ oraz rodzinny kapitał opiekuńczy (RKO) – w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -15.00
  • 22 444 02 55 – w sprawie świadczeń rodzinnych dla obywateli Ukrainy – w dni robocze (pn.-pt.) w godzinach 8.00 -18.00.

Źródło: ZUS